Over de club

De club ZVV Sparta Nijkerk
De in 1975 opgerichte zaalvoetbalvereniging Sparta Nijkerk kent een rijk verleden. Door de jaren heen heeft de club op verschillende niveau's gevoetbald. Dit seizoen speelt het eerste team zijn competitiewedstrijden in de Hoofdklasse - F.
De thuiswedstrijden vinden plaats in sporthal Corlaer.
Op de eerste verdieping van de sporthal bevind zich Sportcafé Corlaer, het thuishonk van de club.
Het sportcafé wordt al jaren gerund door Jaap en Diny de Vries.

Missie

Zaalvoetbalvereniging Sparta Nijkerk wil een open vereniging zijn met recreatieve teams, waarvan het aantal wordt begrensd door de wedstrijdcapaciteit van sporthal Corlaer, en een prestatief ingestelde selectie waarvan het eerste team op het hoogst mogelijke niveau speelt.

Doel
Het doel voor het eerste team is om het hoogst spelende Nijkerkse zaalvoetbalteam te zijn, waarbij de Nijkerkse identiteit behouden blijft en waarbij minimaal de helft van het aantal spelers uit eigen gelederen afkomstig is.

Visie

Het bestuur van ZVV Sparta Nijkerk streeft naar een vereniging die open, transparant en toegankelijk is. Wij proberen de contacten tussen de spelers, leiding en het bestuur zo makkelijk mogelijk te houden.

Mocht je dan ook vragen hebben over een bepaald onderwerp, dan kun je altijd direct contact opnemen met het bestuurslid die daar over gaat. Tijdens de trainingsavond op maandag is er vaak een bestuurslid aanwezig in de sporthal. Daarnaast is er altijd de mogelijkheid om via de website of het secretariaat een vraag stellen.

Het bestuur heeft het beste met de vereniging voor en daarom is de inbreng van alle leden en betrokkenen van groot belang. Alle ideeën en opmerkingen zijn dan ook van harte welkom.